Pinko to niezwykle modna i znana marka odzieżowa, która stale zyskuje popularność w naszym kraju. Jej popularność zawdzięczana jest eleganckim krojom, wysokiej jakości oraz dobremu marketingowi – nawet osoby z pierwszych stron gazet posiadają produkty pochodzące prosto od Pinko. Zastanawiasz się, czy możesz sprzedawać ich produkty w swoim sklepie odzieżowym? Sprawdź, jak otworzyć sklep franczyzowy i czy marka Pinko jest odpowiednia, aby to zrobić?

Czy wiesz, że pinko franczyza wymaga uzyskania zgody od agencji, która zajmuje się tym w naszym kraju. Wystarczy napisać odpowiedni wniosek i ustalić warunki obowiązującej umowy i można startować z wymarzonym sklepem. Agencja ta posiada również kilka innych znanych marek, których sprzedaż możliwa jest w sklepach franczyzowych – może warto pomyśleć o nowoczesnym biznesie?

Pinko – co to za marka i co można tam kupić?

Pinko to włoska marka mody damskiej i doskonałej jakości odzieży. Koncern został założony na początku lat osiemdziesiątych przez obecnego dyrektora generalnego Pietro Negrę i jego żonę Cristinę Rubini. Od 2016 roku mają ponad 500 punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie. Korzystając z franczyzy kolejny punkt może należeć do ciebie.

Co to jest franczyza i dlaczego warto sprzedawać tam ubrania marki Pinko?

Wiemy czym charakteryzuje się sklep Pinko – teraz warto powiedzieć sobie czym jest franczyza. Franczyza polega na stałej współpracy dwóch niezależnych od siebie podmiotów. Franczyza pozwala na sprzedaż towarów znanej marki w twoim własnym sklepie.

Jak wystartować ze sklepem odzieżowym w systemie franczyzowym? Od czego zacząć?

Jak wystartować ze sklepem franczyzowym? Przede wszystkim należy znaleźć agencję, która udzieli nam zgodny na sprzedaż towarów pochodzących od danego producenta. Następnie należy zawiązać szczegółową umowę i można startować. Franczyza – czy tylko w sklepach stacjonarnych? Oczywiście, że nie – franczyza może również dotyczyć sprzedaży online.